Akademik Motivasyon - 1

Akademik Motivasyon
Akademik hayatımızda biraz moral biraz da mutluluk getirmesi için yeni bir kategori açmaya karar verdim.  Bu yeni kategori ise Akademik Motivasyon serisi olacak. Akademik Motivasyon serisinde Akademi üzerine eğlendirici videolar, resimler ve gif vb şeyler paylaşacağım. Bu seri ile birazda olsa yüzünüzde tebessüm oluşturacaktır. Akademik Motivasyon serilerinde 5 adet resim veya gif, video vb olacak. Bu ilk serimizde videolara yer verdim.
İlk olarak Sinem Mert hocamızın paylaşmış olduğu akademi üzerine komik videoları derledim. Sinem Mert hocamıza böyle güzel ve güldürücü içerikler paylaştığı için teşekkür ediyorum, yaratıcılığını da takdir ediyorum .)

Hazır evdeyken çok iyi tez, makale yazılır dedikten bir gün sonra!

Günün tez/makale okumalarını yapmamışımdır;

Tezim Beğenilmiştir

Tezi Bitirmişimdir

Bilim Sınavı’nda bildiklerimizi doğru şekilde yansıtmaya çalışıyoruzdur

Akademik çalışmalarınızda fayda sağlayacak programlar, uygulamalar, siteler ve araçları bir sayfada topladım. Sayfaya gitmek için TIKLAYIN


  • Akademik paylaşımlar
  • Açık arşiv siteleri
  • Ücretsiz kurslar
  • Burs ilanları
  • Kongre/Sempozyum ilanları
ve akademik çalışmalarınızda büyük kolaylıklar sağlayacak pek çok şey paylaştığım Telegram kanalımı takibe alarak haberdar olabilirsiniz.

Link: https://t.me/Cenk_Akademi

Not: Telegram Kanalımı takibe alanlar birbirlerini göremez ve özelden mesaj yazamazlar. Ayrıca tüm paylaşımlar sadece yönetici tarafından yapılır.

Paylaşımlar 19:00-22:30 saatleri arasında yapılmaktadır. 


Akademik Motivasyon - 1
Bazen kendimi sizlere anlatacağım; çoğu zaman da dil öğrenmeye dair bildiklerimi, tecrübe ettiklerimi ve daha öğreneceğim birçok şeyi sizlerle paylaşacağım.

1 yorum

Ad

E-posta *

Mesaj *